? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 13, 2006

resepi baru...resepi baru...

huhuhuhu....lagik 2 hari nak balik jb...cam biasa everytime nak balik jb jer musti aku merajinkan diri men "surf" internet dan bukak buku2 resepi utk carik resepi yg pelik2 dan tak penah aku try lagik...

so this time aku berkenan kat AYAM PANDAN dan KACANG MASAK LEMAK IKAN MASIN
bunyi macam best je kan resepi nih?rasa?tgu ler weekend ni aku try masak...tapi biasa nya kalo aku masak utk bie sume dia kata best, sedap, pandai syg masak...nak tau betul ke tak pujian tu...kena tgu respon fizikal ler...apa dia???heheheh....malu nak cakap...tapi kalu dia cium pipi aku makna nya mmg masakan aku kena betul ngan selera dia...kehkehkeh....

ermm...resepi kali ni cam senang bangat,tapi aku lemah sket tang masak lemak sbb maleh nak tgu dan kacau jgn bagik pecah lemak...adoi...aik...jadik surirumah kena rajin sehhh...

nak wat seprais...masak2 n bawak lek umah mertua...

hihihi...tak sabar nak tgu 2 hari lagik...spend time together ngan bie 3 hari!!!!
nak tgk CINTA , jenjalan jusco taman u, makan lobster kat senibong (kalau lobster available la) dan survey barang2 utk ke *********(biarlah rahsia)

0 comments: