? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 5, 2006

no more tears? boleh ker?

hemmm....

dalam sebulan mostly aku akan menangis sesungguh-sungguhnya sebanyak 3 kali (minimum)

1) bila aku balik jb...so akan nangis dan nangis bila nak balik perlis semula.kalo nak naik bas kul 930 mlm, kul 6 petang tu dah bengkak2 mata...

2) bila bie balik sini...so aku akan nangis jugak bila dia nak balik jb semula...lepas dah hantar bie kat bas stesen, dah naik bas, aku balik umah sambung nangis....bangun pagi esoknya nak pi kije akan terserlah ler mata aku yg bengkak..

3) haa...ni sensitif sket...penyakit yang makin menjadik2 semenjak dua menjak ni...mmg akan nangis tak hengat bila period...aduhai...

ermmmm....bila ek aku boleh "no more tears"?

1 comments:

sarahibrahim said...

dear, sabar ok, n bnyk2 doa,..penderitaan ni takkan lame,..