? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 19, 2006

Kurus a.k.a Slim

Tak sangka sungguh..berkat kurang makan aku selama 2-3 mgu ni membuatkan aku slim...aku tak perasan pon sblm ni,tapi lek jb hari tu ntah cam ne masa tgk kat cermin dlm bilik...aikkk...nampak kurus je badan aku...bila tanya kat bie, dia pon kata aku susut sket...tambah2 lak masa first day sampai tu ada kenduri, so aku mana ada bwk baju kurung ke apa ker...yg ada baju kebaya dark blue raya 2 tahun lepas...belasah pakai yg tu jer le...tu yg bie kata nampak susut...hihihihi...oke ler tu, ilang sket lemak2 dan spare tyre aku...bie pon cakap suh maintain cam ni jer...


Malam Ahad ktrg pi tgk CINTA...yippie...tercapai hajat ku nak tonton pilem ni ngan bie...ulasan: best, masyuk....ada gak part yg menyentuh hati,nak meleleh gak air mata tapi sbb tgk ngan bie kot, so konsentrasi terbahagi kepada dua ler...aku asik2 jengok muka dia, mana tau kot2 tertido ker...tapi aku rasa kalo aku tgk sorang2 masa zaman single dulu mau nangis guling2 nih...lebih2 lagi tang Airin (rita rudaini) bukak kotak hadiah dan baca satu persatu notes yg ex hubby dia lukis dan tulis tu...huaaaa.....menyentuh perasaan sungguh time tu...

pas tu yg rasa cam kembang semacam masa Eizlan Yusof wat surprise dinner untuk Azura (fasha)...wah wah wah...aku pulak yg teruja lebih...tengok kat bie, bisik kat dia...wat la cam ni masa anniversary...kuikuikui...bie senyum kambing je...huk aloh!!!
resepi ayam pandan ngan kacang masak lemak ikan masin aku boleh dikatakan menjadik, 95% berjaya...cuma ikan masin tu cam kurang masin jer...so cam tadak beza ada ikan masin atau lauk lemak biasa...pastu aku wat jugak sambal ikan bilis wat stok utk bie cecah ngan lempeng kalo dia boring2 n malas masak...pastu teringat lak resepi pancakes aku lum sempat cube...tak pe lah, nanti bie dtg next weekend bleh try...
cerita haru masa nak balik ke kangar...sepanjang jalan dari pasir gudang ke larkin, hujan jer..so jalan of course ler jammed giler...kuo umah kul 730 lagik..last2 samapi larkin sharp 845...aduih..bas dah jalan seh.sib baik sempat tahan ...kena smash gak ngan driver...tapi aku mati2 mempertahankan fakta aku yg ktrg kuo dari umah kul 730 tapi jalan jammed giler...driver cam tak pueh hati jer, dia ingat aku pi berdating2 sampai lambat sampai...huhuhu musti ingat kami berdua ni couple kot bukan hubby-wifey...kehkhekhe...biasa dah kena cam tu...kalo pi memana of course ler kami berpegangan tangan dgn muka riang ria...org sume stare semacam jer..musti ingat ktrg berdua ni girlfren boifren ....huahuahua...tetiba teringat peristiwa kena marah ngan pak guard kat puduraya...kami sepasang suami isteri dimarahi sb disangkakan hanya sepasang kekasih tanpa ikatan...haru betul!!!
sonoknyer...23hb ni bie datang sini pulak...sambung cuti2 malaysia kat kulim dan penang pulak....

0 comments: