? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 11, 2006

kenapa mcm ni???

aku heran dgn org sekeliling...kenapa selalu ada jer masa nak sibuk2 hal org yek?

belum kawen sibuk tanya bila nak kawen...tapi yg aku pelik masa hari kenduri tu tadak pulak datang meraikan aku...

bila dah kawen sibuk tanya bila nak ada anak...aduhai orang2 sekelian...kalau la aku boleh set masa bila aku nak mengandung, beranak...kan senang...awal2 lagi dah book hospital, beli katil baby, ready nama baby....tapi wahai orang2 sekelian sesungguhnya tu semua Allah punya urusan..tak de hak utk kita sume ni brtanya bila, macamana, bagaimana....

kadang2 ringan je mulut aku nak menjawab kalau diorang tanya bila nak ada baby...aci tak aku jawab balik bila diorang nak mati?diorang tau tak bila tarikh diorang nak mati????

yang aku lagi heran...aku rasa aku ni tak de la jenis yang sibuk2 nak amik tau hal org...lantak la korang nak kawen 4 kali ke, nak beranak tetiap hari ke...tu semua urusan korang dan rezeki dari Allah

Aku laki bini pon tak sibuk2 pasal hal dalam perut aku ni...even kalau aku pregnent sekali pun aku jugak yang tukang usung perut ni ke sana ke mari...masa tu ntah diorang sume tanya hal ehwal aku ntah tidak....

contoh paling senang la nak bagi...masa bulan puasa ari tu...semua org tau aku duk sorang2, buka sorang2...tapi yang paling haru sekali tak de sorang umat pon yg invite aku nak berbuka sekali ker...hahahahhahahahhahah....itu ler manusia kan....

tak pe ler...aku harap dan berdoa sgt2...air mata aku yg dah banyak tumpah ni akan Allah gantikan dengan sesuatu yg indah...milik aku dan hubby aku...aminnnn

0 comments: