? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 27, 2009

kau PERGI jua...

Terima kasih kerana telah berkhidmat
Selama lebih kurang 9 bulan
Akhirnya
Saya terpaksa lepaskan anda berdua pergi
Uhuk uhuk uhuk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dua ketoi SE S500i ni asek meragam je
So saya nak hantar semula kat kedai
Dan mitak tuko yg baru
Sbb ianya masih under warranty
Hrp2 dpt la tuka yg senonoh sket
Yg tak wat perangai, yg tahan lasak
Yang tak merenyahkan, yg senang jaga
Yang user friendly, yg gambarnya berkualiti tinggi
Tapi
Yang paling penting
Saya nak
YANG SEKSI dan YANG ADA 3G
hahahahah
**sedih gak nak lepaskan 2 ketoi SE ni, sbb ni kenangan saya beli dgn duit kwsp, saya beli sepasang...satu utk suami, satu utk isteri..hahaha menten 3 generasi henfon yg kami suami isteri pakai, musti yg sepasang dan sedondon....
**tahun 2006, suami belikan henfon yg sama, SE 700, masa tu belum kawen lg, huhuhu saya mmg simpan lg henfon tu smpi skrg
**tahun 2007, kami beli henfon sepasang, SE 700i
**tahun 2008, saya belikan henfon yg di atas tu la...
**tahun 2009, kalo dpt tukar henfon yg baru pas hantar kat kedai, nti suh suami beli henfon yg sama...biar sedondon juga!

0 comments: