? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

.................

Apakah perasaan anda

-skrg sy ada macam2 perasaan

sedih

sakit hati

penat

lapar

Saya nak makan

-nasik, sbb lapar giler...mlm td tak makan

Saya tak suka

-byk menda sy tengah tak suka skrg
sy tak suka org tanya saya psl "itu" skrg, sbb saya malas nak jawab

saya juga tgh tak suka nak wat lecture note
penat woh nak baca buku semula

Impian saya

-setakat hari ni, masih dgn impian utama : MAHU FURTHER PHD KE OVERSEA

Haiwan yg saya tak suka

-yg lembik, menggelikan, byk kaki

Harapan saya
-semoga ada sinar harapan suatu hari nanti...harapan utk apa???yg mengerti je yg tahu

Jika masa boleh berputar
-err...rahsia...hahaha nmpk keji sgt pulak kang

Hp saya adalah
-SE S500i yg tgh tgu masa nak retired...tgu la bulan depan, tuanmu ini dpt claim dekat 1k tu...akan ku ganti dirimu dgn yg baru, muahahaha

Saya pernah bercinta sebanyak
-malas nak cakap...sbb skrg bukan mood romantikus

Saya suka pada
-Dr Sheikh Muzaffar...tiba2 jer...

Kawan2 saya ada
-ramai dan dr pelbagai negeri
kawan dr kecik, kawan sekolah rendah, kawan sekolah agama, kawan sekola menengah, kawan MRSM, kawan matrik KMK, kawan matrik USM, kawan skul engine, kawan satu kampus engine, kawan UiTM, kawan SIRIM, kawan AMREC, kawan UniMaP, bla...bla..termasuk kawan cyber, kawan forum, kawan berutus surat...muahahhah

Pernah dikhianati
-pernah, mmg pernah, sgt2 pernah

Apa yg anda mahu lakukan terhadap org yg mengkhianati anda
-Biar Tuhan balas...

**ini adalah sesi jawab tag dlm keadaan emo..kehkehkeh

0 comments: