? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 4, 2007

NoStAlGiA

Cinta...

Bukan mencari yang sempurna

Tetapi

Menemukan seseorang yang mampu

Menjadikan dirimu sempurna






Alkisah...ini ler nostalgia cinta kami sejak form 2 tahun 1993 hingga sekarang


Surat, kad, hadiah...ni ler yang jadi kenangan terindah ktrg..akan disimpan sampai bila2...


Ingat lagik...masa lum kawen dulu...setiao kali balik cuti ke umah aku akan bukak sume surat2 yg bie bagi, baca satu persatu..kalu part sedih boleh smpi nangis2,siap termimpi2 lagik...kalo part yg lawak mmg aku ketawa tak hingat punya...


Bila dah kawen, aku berpeluang pulak baca surat yg aku tulis utk bie pulak...hahaahhaha...itu mmg aku belasah ketawa sbb rasa cam kelako baca surat yg aku tulis berbelas2 tahun dulu....

cam org dulu2...berhubung ngan surat

cuma kekadang je ngan telefon

tapi..sbnrnya nak kata bercinta sgt tu tak ler jugak, tadak ler sakan sampai pi berdating2 tepi pokok ker...jgn harap ler dapat wat cam tu


sbb tu surat2 ni ler jadik penghubung ktrg...hhihii...terima kasih kepada posmen2 dan pos malaysia...

so erti kata sebenar perhubungan ktrg...bercinta sebenar2 nya berlaku selepas berkahwin...sbb tu aku tak puas hati kalo ada org yg kuarkan statement.."tak boring ke dah kenal lama, dekat 14 tahun?" sbb bagi aku pas kawen ni ler aku kenal betul2 sapa hubby aku...masa dulu tak de masa aku nak kenal even 14 tahun kami berkawan...mana nak sempat kalo mmg tadak masa pon nak bercinta cam org len.pi dating?jenjalan makan berdua?hahahhaha...tak lepasnya..nak kena kejor ngan parang ngan ayah buleh ler....

dah kawen ni baru la boleh pi dating2, tgk wayang, makan2 berdua, jenjalan...tu yang ktrg asik hanimun tak hingat....hihiihi

apa2 pun..aku bersyukur bertemu dgn bie...Allah dah takdirkan jodoh aku dgn dia, menemukan aku dgn dia 14 tahun dulu di SMK Mersing, kelas 1 Rancangan Khas dan memanjangkan perhubungan ktrg sampai dapat bertunang, nikah dan smpi sekarang...doa ku moga hingga ke akhir hayat kami bersama....amin.....




1 comments:

sarahibrahim said...

"bercinta sebenar2 nya berlaku selepas berkahwin..." ... hihiihhi,.. itu laa yg saye inginkan,.. kui3